Nové logo a barvy
Prvním krokem bylo vymyslet redesign starého loga. Rozhodli jsme vycházet z původního návrhu loga Skupiny BF, ze kterého jsme převzali závorky jako společný prvek. Zachovali jsme tak kontinuitu a spojitost s ostatními sesterskými firmami ve skupině. Dalším důležitým prvkem byly barvy. Zůstali jsme u zelené, která byla pro Consulting typická, ale zvolili jsme modernější odstín, který lépe odpovídá současným trendům.
Nový web a digitální marketing
V současné době digitálního marketingu je nezbytné být online. Proto jsme pro BF Consulting vytvořili zcela nový web. Každý měsíc na něm budeme publikovat články z oblasti daní a účetnictví, které vás budou informovat o aktuálních změnách v zákonech a poskytnou užitečné rady.
Zachování důvěryhodnosti a modernizace
Důležitou podmínkou rebrandingu bylo zachovat důvěryhodnost a kontinuitu, které jsou pro naši společnost zásadní. Na českém trhu působíme více než 20 let a za tu dobu jsme si získali věrnou klientelu. Zároveň jsme ale chtěli náš vzhled modernizovat a přizpůsobit se současným trendům, abychom se posunuli z dob devadesátých let do aktuálního digitálního věku.
Spolupráce s marketingovou agenturou
Tento rebranding by nebyl možný bez úzké spolupráce s Lubomírem Martinkem, zakladatelem a majitelem marketingové agentury Sonet Studio, kterému tímto moc děkujeme.
Autor článku: Jiří Drábek, daňový poradce/partner BF CONSULTING